Saturday, January 30, 2010

Thursday, January 28, 2010

Wednesday, January 27, 2010

my fav magazine


Saturday, January 23, 2010

Friday, January 22, 2010

Wednesday, January 20, 2010

Monday, January 18, 2010

Kena pau nga Dikna

Saturday, January 9, 2010

spend time with irah's baby





Friday, January 1, 2010

welkam 2010

zai suka nombor 2010.tak tahu suka dr segi ape. nampak nombor tu mcm nombor cantik. takpun sbb dr kecik disogok dgn wawasan 2020, jd 2010 mcm kite ni semakin hampir dgn wawasan tu, walaupun kite tak tahu ape sebenarnye matlamat tuk wawasan 2020 tu skrg nih sbb perdana menteri da laen. yang kite sedar atau tak masa tu meninggalkan kita begitu cepat dan tahun tu bertambah2 lg lah no nye. bukan tu aje bertambah.umo kite pun bertambah. huhuhu da makin tua. umo da nak masuk 28 lagi dua tahun nak masuk umo 30. uwaaaa :(( takutnye. mimpi ngeri. ishk2. ape ek yang zai nak belum tercapai.. kereta baru, rumah baru, katil baru, dapur baru, langsir baru, laman baru...banyak nye lagi. hahhaha. bilo nok kayos nih! bile la pokok serai depan umah ni nak berbunga duit ni. itu dr segi material. spiritual nya zai nak idup tenang n bahagia dr segi dunia dan akhirat.sihat bertambah sehat. dimurahkan rezeki harap dapat baby.harap jadi isteri yang solehah. dan berharap agar di limpahi rezeki berlimpah ruah dan semarakkan di hati kami suami isteri perasaan kasih sayang cinta yang tak berbelah bagi.
huhu.harapan tulih bertabur2. ape la zai. men tulih je. ape yg ter lintas nk tulis, men tulih je ni. takde tapis2 nih. 18PL, 18sx seme ada.layaz zaasss.