Sunday, March 29, 2009

Nak update ke tanak..

Nak update ke tanak blog ni. kalo ikutkan ati memang le nak tapi tanya badan ni kpenatan masih terasa. ececece. ni le my very first time aku drive sorang2 dr kuantan ke KL. hubby g offshore lagi. maybe 10 hari lagi. ada prob lg kat sana kena setel. tp aku travel bukan sorg2 seme skali 4 orang ~ umie, bak and dikna. ada hal sket nak setel kat sini. so diorg ikut skali. lupa plak tambah lagi nga aben dan julie. (aben ~ my lovely cat) and julie (dikna punye lovely cat yang tengah sarat pegnen tunggu masa je). Alhamdulillah selamat smpi kat KL.

kepala ni asik duk pk order org yg belom setel lagi. tapi kenyataan nye family first apa pun famili lg utama dr bisnes ke keje laen ke kan. da dua hari setengah tutup kedai. sok lum sure lagi nak buka kedai. wlpun customer da mula tanya2. aku cakap ari isnin aku akan update dan reply diorg nie. gegege. harap2 customer paham le situasi sbnrnye keadaan tuan hamba. arap2 nye hal famili aku ni dapat di setelkan dlm satu atau dua hari ni. jadi boleh le aku setel kan order dengan senang hati dan layan my very valueable customer. isau gak sbnrnye nye ni. ada satu akak yang bek ati dan yang comey tu (alolo bodek ni) da masuk kan duit tuk hampir hundred lai tudung. jenuh gak tu. takleh wat main2. Mula2 memang tulih nak update ke idak blog skali start tu dia pnjg le lebar aku berceloteh. aku kat suka menulih blog ni wlpon takde isi ke ape ke tapi aku suka. gegegegege.

No comments: