Tuesday, November 3, 2009

Luahan rasa

Luahan rasa, dak kire ada mata yg akan membaca atau tak.ada yg sudidenga hatike hati atau tak. itu tidak penting lg. kerana blog kesayangan aku ini cukup menemani aku. Aku bertemu simpangan jalan. Dak tahu ke mana patut aku tuju dulu. Terasa ape jua bakal aku utus menetukan hala hidup aku ini. Aku tahu matlamat aku jelas. Mencari kebahagian. bahagia dunia dan akhirat tapi...
Aku bertemu di simpang jalan, tiada siapayang dapat membantu tunjukkan jalan. Kenapa tu sbbnya tak siapa tahu aku nak ke mana..arah aku tuju Ketika ini aku memilih termenung di simpang jalan

3 comments:

hazlina said...

Dont wori zai,aku sudi mmbaca n mndgr mslh mg...sori aritu aku tensen ter emo skit..sori aek..:)

De' Niza said...

tu le, sapa aku ngajuk uhuhuhu

hazlina said...

jgnla gitu..mg kn dh lamer kenal aku ni..xkn xkenal lg aku ni gane.huhuhu!!dh2 jgn ngajuk nge aku lg tau..;)