Wednesday, October 15, 2008

Dr Suhaila Call...

semalam Dr Suhaila call.urine ada infection.disbbkan aku nye antibodi dilemahkan n takot infection tu melarat ke kidney aku kena g amek ubat antibiotik kat hosp putrajaya ari ni.maleh nye nak pegi.tapi tu le risau juga kalo dr pakar dah call sampai ke rumah.gambar kat atas ni le kaunter klinik perubatan yg selalu aku deal tiap2 kali aku g hosp putrajaya.diorg seme ni dah familar ngan muka aku nih.adik yg jaga kaunter ni org johor nama tak sempat nak tanya.hehe.suka senyum.daa nak siap2 nakg hosp.

1 comment:

mohd zul hifdzi said...

salam zai,
aku zul ni.
aku nak cakap tp aku takut ko rasa aku ni jual ubat. tp bila aku bc cite ko ni..ko punye antibodi mmg dilemahkan, so aku rasa baik ko makan transfer factor (TF). ko leh cek kat internet barang ni menatang ape. tf ni meningkatkat antibodi 400++% tau. sedang org kanser pun insyaAllah leh baik. pastu kalau ko nak try barang tu, nanti aku bgtau kat ne nak cari. aku leh tolong belikan.