Thursday, January 15, 2009

Aku sibuk tak tahu sibuk ape

Sejak dua menjak ni aku sibuk..dari minggu lepah lagi. aku tak tahu sbnrnye aku bizi ape. wlpun aku da penggang status full time house dengan rasmi nye tapi tu le. umie selalu tepon suh aku balik tengok bab. kata nya bab nak nengok aku. almaklum le anak kesayangan bab...hehe tak pun. sama je semua. sape la aku. bukan anak kandung dia pun. tp bab da cakap nak nengok aku. aku se tak sedap ati le. balik le kg 3 hari je naik bas. dr ari rabu hingga le hari jumaat. tinggai ayang sorg2 kat KL. takleh tinggai lama. pastu ada tempahan borong.. alhamdulillah rezeki. Kata org rezeki ada mana2.

Haa satu lagi dalam minggu ni brape byk daa org nak kempen kat aku suppliment..itu dan ini. tapi paling aku paling taaaak suka reason dia ape. diorg sindirik tak tahu sal SLE. nak juai kat aku mesti kena tahu lebih dr aku sal sle ni. mane buleh nak juai nak nolong sehatkan kita tapi tak tahu ape masalah kita. ingat kita bahan uji ka ape. aku bak suppliment ni aku daa serik da. mcm2 da cuba. ada satu tu HEALIN..mak aii memang aku dengo cakap org le tu. org kata makan awai2 tu memang le makin sakit sebab dia kuar dulu mende tak elok tu..lama mana aku bertahan nak tahu.. 3 bulan.. tup2 jupe doc.. mak aii kena tahan wad le... ape doc cakap please stop immediately.2-3 minggu tak silap aku kena tahan. ubat2 biji2 ni da tak boleh nak control da sakit aku. terpaksa masuk ikut drip methyl pred tak silap aku. masa tu le seksa nye aku nak makan. ape tak nye ulsel satu mulut besa2 sebesa2nye. terpaksa makan bubur je. masa tu le betapa aku rase nye alangkah dulu nikmatnye aku dapat makan. bila Allah tarik kejap haaa baru terasa betapa besarnye nikmat yang Allah bagi seblom ni. masa tu sakit Tuhan je tahu. tak larat sgt.

No comments: