Sunday, July 1, 2012

Workin on SUNDAY!

Aku ni mmg lah jenis yg workholic. mmg aku keje tak ingat makan tak ingat nk buat mende lain. smpikan aku pun tak sempat nk shoppin mcm org lain. Giant tu jalan kaki je dr kedai aku, tapi aku sayely taded masa nk pegi. alih2 kedai aku dah tutup, giant pun turut tutup juga. jadi 7e lah tempat aku belah belah keperluan. mmg tahu agak mahal berganda kat situ, tapi kalu tak beli mmg tak tahu lah bile lagi nk beli. huhu. isnin - jumaat mmg full dr pagi smpi kul10 kedai tutup. ari sabtu lega sikit sbb kedai tutup kul7. merasa lah jugak malam minggu ehehehe. Dan sayesly aku geram kalu org tak percaya aku bizi. cubalah duk sehari bersama aku. ikut aku dr pagi smpi malam. dan sakit ati bile ada yg ckp. kenape tak buat lagi ni takkan tade masa kut. Ada jugak supplier ni call tanya respon kasteme tudung2 darang, aku ckp lah snap pun belum. darang mula lah membebel. adusdus.

Jadi hari ahad, ari utk aku cuti. tapi tak bermakna aku cuti terus dr bisnes on9. cuma kedai tutup. mmdangkn deret2 kedai kat situ mmg tutup , jadi aku folo tutup jugaklah. mcm janggal tiba ada secoit kedai aku yg buka kan. ehehehe. time ni lah nk release stress tgk wayang ke.nk jupe kawan ke. ape ke mmg hari ahad je.

Adalah sgt sgt sgt aku tak suka, kalu ada yg suh aku buka kedai hari ahad. sgt sgt tak suka. waktu perniagaan offline da dihebahkan.tolong lah. tolonglah saya. kedai mana2 pun kalu kedai tu tutup hari ahad, dia nk buka ke semata utk sorg kasteme. mesti tak kan. jadi aku takkan ckp tidak, tapi paham2 sndirilah ye. tak suka workin on sunday.

No comments: