Sunday, November 30, 2008

Banjir ooo Banjir Rumah Kita Naik Air o



Lagu senario banjir oo banjir rumah kita naik air o bergema2 je. haish macam mane nak balik kg raya haji ni.besut kawe naik air. betol ke bleh raya ni ke satg balik raye jadi balik banjir..ntah2 sangkut satg naya. Plan nakg kota bharu shoppin2..eee macam terpaksa kena batal kan aje hasrat ku itu. Balik raya tetap balik. Lama tak aku jenguk ayah aku kat kampung sana nun. Seronoknye rase nak balik kampung ni..tak tahu nape exited semacam jek. Aku ni memag tiap2 kali balik raye tak kira belah mak mertua aku ke..belah aku ke..aku le yg paling exited bukan ape..ntah saje amek mood raye.kwang2x. Ala yang penting hepi. Kalau kita tak ceriakan hidup kite sape lg. Hidup mesti ceria meria. Selamat main banjir + selamat hari raya Aidil Adha.

No comments: